Poskytujeme 2 letou garanci na hhp produkty zakoupené našimi zákazníky.

Současně poskytujeme i pozáruční servis na starší hhp
modely lehátek a jiných výrobků z naší hhp produkce.

Jak postupovat v případě poruchy?

Nejrychlejší bude když zavoláte na číslo +420 605 139 190 
Nebo použijte tlačítko níže.

Produkt v záruce

V případě poruchy Vašeho hhp produktu v záruční době, vše vyřídíme a poruchu odstraníme do 30 dní.

Výměna komponentů

Komponenty příslušenství na hhp produkty máme v aktuální nabídce v potřebném množství skladem v sídle firmy v Praze-Vršovicích.

Závažné poruchy

V případě závažnější poruchy je námi hhp produkt odesílán do výroby v německém Leinefelde. Zde je nutné vycházet z délky trvaní opravy cca. 30 dní.

Starší modely VM9100 RMII – 16 programů,

do roku 2012

Doba oprav

Doba oprav je závislá na našem partnerovi v Leinefelde. Hned po obdržení diagnostiky Vám zasíláme zprávu o odhadované době.

Ceny komponentů

Kompletní seznam komponentů pro starší modely naleznete zde.

Ceny servisní práce

Součástí zprávy, kterou od nás dostanete je také cena za opravu a rozsah prací, které budou na Vašem produktu vykonány.

To vše jsme schopni určit po odeslání Vašeho produktu do německého Leinefelde.

Aktuální modely VM9100 RMIII – ANDUMEDIC3 Professional, Home – 20 programů, od roku 2013.

Produkt v záruce

Na produkty v záruce se vztahují jiná pravidla, proto nás prosím kontaktujte zde.

Doba oprav

Doba oprav je závislá na našem partnerovi v Leinefelde a také na rozsahu poškození hhp produktu. Hned po obdržení diagnostiky Vám zasíláme zprávu o odhadované době.

Ceny komponentů

Kompletní seznam komponentů i s cenami naleznete na této stránce.

Ceny servisní práce

Součástí zprávy, kterou od nás dostanete je také cena za opravu a rozsah prací, které budou na Vašem produktu vykonány.

To vše jsme schopni určit po odeslání Vašeho produktu do německého Leinefelde.

Ceny oprav při zaslání do výroby v Leinefelde.

Cena opravy
Ceny lze stanovit až po provedení diagnostiky servisním oddělením v Leinefelde (DE).
Zákazník je po zjištění rozsahu závad informován o odhadu výše nákladů na opravu.
Teprve po jeho souhlasu s provedením opravy za dohodnutých podmínek se oprava přístroje realizuje.
Cena zaslání
U hhp produktů které jsou v záruce odpadají náklady na dopravu.
Zaslání hhp produktů do výroby v Leinefelde po záruce podléhá zpoplatnění.
Doba trvání opravy

Až bude stanovena diagnostika hhp produktu obratem Vám napíšeme zprávu a přibližném průběhu oprav.

Produkt v záruce

Zde by chtělo doplnit jestli se něco liší pro produkty v záruce

Navštivte nás

Adresa

Andullasys s.r.o.
Estonská 430/11
Praha 10 - Vršovice
10100

Kontakt

Vladimír Rada
+420 605 139 190
info@andullasys.cz

Andulaci si můžete zdarma nezávazně vyzkoušet
Kontaktujte nás!

Oslovíme Vás za účelem podání dalších informací pouze v případě, že nás o to formou zaslané zprávy do kontaktního formuláře požádáte.

*hhp produkty mne zajímají:

Andulaci si můžete zdarma nezávazně vyzkoušet
Kontaktujte nás!

Oslovíme Vás za účelem podání dalších informací pouze v případě, že nás o to formou zaslané zprávy do kontaktního formuláře požádáte.

*hhp produkty mne zajímají:

Navštivte nás

Adresa

Andullasys s.r.o.
Estonská 430/11
Praha 10 - Vršovice
10100

Kontakt

Vladimír Rada
+420 605 139 190
info@andullasys.cz